.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي خانه مشروطه در نور
معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در اجتماع عظيم حاميان دولت اسلامي در شهرستان نور از راه‌اندازي خانه مشروطه در زادگاه شيخ فضل‌ا... نوري در سفر فرهنگي دولت به مازندران خبر داد ...
راه‌اندازي خانه مشروطه در نور

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران گفت: افشا كردن چهره نفاق براي دفاع از آرمان‌ انقلاب امري ضروري است.

به گزارش شمال‌نيوز از شهرستان نور، هادي ابراهيمي معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در اجتماع عظيم حاميان دولت اسلامي در شهرستان نور گفت: خطر نفاق در جريان‌هاي فكري و انقلابي، هسته اصلي تذكرات قرآني است كه در پناه چهره‌هاي سست عنصر واداده و منافق انجام مي‌گيرد.

وي با برشمردن فتنه‌ها، به سه دسته افزود: در دهه اول انقلاب، دهه نفاق اهل بدعت بود، منافقين دهه اول انقلاب با تفسير آيات الهي در پوشش نظريه‌ها و تئوري‌هاي غربي تلاششان اين بود كه دين را از هسته توحيدي آن خارج كنند و با حفظ پوسته دين بي‌خاصيت و خود باخته به مردم تحويل دهند كه مصداق بارز اين نفاق سازمان مجاهدين خلق، جنبش مسلمانان مبارز، نهضت آزادي و انجمن حجتيه بودند كه امام(ره) از بدو آغاز نهضت اسلامي متوجه خطر اين نفاق در هسته انقلاب بود.

وي خاطرنشان كرد: شكل‌گيري حلقه‌هاي جديدي از نفاق اهل شهبه در دهه دوم و سوم انقلاب، ترديد در مباني معرفت شناسي دين در حوزه اجتماعي، ريشه‌هاي تاريخي حكومت اسلامي، نظريه ولايت فقيه و مقابله با حضور دين در صحنه اجتماعي بود.

ابراهيمي تصريح كرد: نفاق اهل شهبه در گستره‌اي از حلقه‌هاي كيان و حلقه بيان و ساير جريان‌هاي به ظاهر طرفدار خط امام(ره) شروع به خوردن هسته اصلي دين، انقلاب و باقي گذاشتن پوسته آن كردند.

وي ادامه داد: انتخابات دوم خرداد 76 اوج اقتدار و نفوذ اين جريان نفاق جديد در درون جمهوري اسلامي بود كه علي‌رغم ارتزاق از حاكميت، در نقش اپوزيسيون نيز ظاهر گرديد و پيوسته از پايان عمر حكومت اسلامي، ولايت فقيه و عصر امام(ره) ياد كرد.

ابراهيمي گفت: در دهه چهارم انقلاب، نفاق اهل فتنه را داشتيم و جريان اصلاح‌طلبي در ايران پشتوانه محكمي براي بخشي از نفاق اهل بدعت و همچنين شكل‌گيري نفاق اهل شبهه در دهه دوم و سوم انقلاب بود.

وي اضافه كرد: اين جريان پرچم‌دار جريان فتنه در داخل كشور گرديد كه هدف آنها تحريف آرمان‌هاي امام(ره)، تغيير ساختاري نظام، تغيير آرماني نظام، تخريب حيثيتي نظام، تضعيف توانمندي نظام، تغيير رفتاري نظام و تخريب اراده جمعي مردم بود.

ابراهيمي تصريح كرد: كساني كه كشور را در دوران‌هاي بازسازي و اصلاحات مديريت كردند از سكولاريست‌هاي مسلمان نبودند اما چون به دنبال تغيير موازنه جهاني و ايجاد حكومت جهاني اسلام نبودند به راه ديگري رفتند و عملا به ساز و كار مديريت غرب نزديك شدند.

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنان خود اعلام كرد: انقلاب اسلامي ذاتا انقلابي اسلامي است بنابراين انقلاب طبقاتي و دمكراتيك نيست كه امام(ره) به نفع گروه يا فرد خاصي مصادره كرده باشد.

وي با اشاره به اينكه امام(ره) براي انقلاب اسلامي ظرفيت‌ جهاني شدن قائل بود، اظهار داشت: امروز سكولاريسم، ايده و شعار اصلي غرب است و جريان مدرنيته نيز پايگاه فتنه در جهان اسلام است و براي يك‌ بار هم كه شده جهان اسلام بايد حساب خود را از جريان تمدني صاف كند.

ابراهيمي در پايان سخنانش از راه‌اندازي خانه مشروطه در زادگاه شيخ شهيد شيخ فضل‌ا... نوري در تجليل از وي در سفر فرهنگي دولت به مازندران در شهرستان نور خبر داد.

وي همچنين پس از اين برنامه، از سالن كشتي منطقه محروم چمستان نور بازديد و دستورات لازم را براي تجهيز اين سالن صادر كردند.

گفتني است ابراهيمي در روزهاي گذشته از طرح‌هاي دريا در شهرستان‌هاي نور، محمودآباد، نوشهر و چالوس بازديد و در جمع دانشجويان دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) شهرستان نوشهر حضور يافته و به سئوالات دانشجويان پاسخ دادند.

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران ساعت 22 از بيمارستان امام خميني(ره) بطور سرزده بازديد و در جريان مسائل و مشكلات اين بيمارستان و بيماران قرار گرفتند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عالی 1 تير 1389
آقای ابراهیمی
به مشکلات اولیه مردم نور و نوشهر رسیدگی کنید متاسفانه امروز هنر شما سخنراتنی شده در دنیا شما که مدعی کارشناس سیاسی هستید سابقه دارد که مدیران میانی اینقدر حرف بزنند برادر مقداری عمل هم داشته باشید شعار بس است
متعجب 1 تير 1389
به احتمال زیاد آقای ابراهیمی نمی دانند که زادگاه شیخ فضل الله، لاشک کجور است نه نور، وی به نوری معروف بوده است، آقای معاون استاندار که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است چطور تابلوهای ورودی کجور را ندیده است که نام زادگاه شیخ بزرگ زده است.
به حاج هادی که با معرفت و با اخلاق اهل دین و مردانگی است اطلاع دهید.
اگر فامیلی کسی نجفی است یعنی مال نجف است؟
اگر فامیلی کسی ساروی است یعنی مال ساری است؟
آدرس- جاده کندوان- منطقه دوآب- ورودی کجور تابلو زده است.
متعجب 1 تير 1389
چرا کامنتها را سلیقه ای می زنید گفتم اطلاع رسانی کنید زادگاه شیخ لاشک کجور است
نا شناس 1 تير 1389
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم
خبر انحصاری شدن آگهی های دولتی به روزنامه ایران موجی از نگرانی و بهت را در بین مطبوعات کشور به وجود آورده و فعالان این حوزه را بر آن داشته است که شکوائیه خود را به حضرتعالی و دیگر مسئولین از جمله نمایندگان مجلس برسانند. امید می رود با منویات حضرتعالی نقاط مبهمی که در این بخشنامه وجود دارد از رانتی شدن این حوزه جلوگیری بعمل آورید.
از جمله سؤالاتی که فعالان بخش مطبوعات مطرح کرده اند این است که آیا این بخشنامه باعث بخش کثیری از مطبوعات به جز روزنامه ایران از محل درآمدهای حاصله آگهی های درستی نیست!
آیا این تصمیم گیری عجولانه این حقیقت را به اذهان مطبوعات متبادر نمی کند که دولت عدالت محور تنها به یک روزنامه اعتبار بخشیده و نسبت به روزنامه های دیگر بی اعتماد و بی توجه است!
و آیا این اقدام حق انتخاب مخاطبان را محدود نمی نماید و سؤالات بیشماری که از حوصله این مرقوم خارج است علی ایحال به نظر می رسد که این اقدام با روح سیاست های عدالت محوری حضرتعالی سنخیتی نداشته و این اقدام علاوه بر روزنامه های کثیرالانتشار خسارات جبران ناپذیری بر پیکر نحیف مطبوعات استانی وارد خواهد ساخت جمهوری اسلامی که در بین کشورهای اسلامی مفتخر به انتشار بیش از یکصد و هفتاد روزنامه می باشد و این نشان از توجه کشور به توسعه فرهنگی دارد انتظار مؤکد می رود که با لغو این مصوبه و کمک کما فی السابق به نشریات از محل این آگهی ها فرایند رو به رشد مطبوعات در دولت جنابعالی دچار وقفه نشود خواهشمند است با بذل عنایت لغو مصوبه مذکور را که اسباب نگرانی دوستداران و دلسوزان فرهنگی و مطبوعاتی را فراهم ساخته است را امر به ابلاغ فرمایید
احمدعلی مقیمی
نماینده مردم شریف بهشهر نکا و گلوگاه
نا شناس 1 تير 1389
آقا هادی یادت باشه بفکر مطبوعاتتی ها و خبر نگاران نیستی . پس همه حرفات شعار بود. برای ما چه کردی .آگهی ها در انحصار غلامیان قرار گرفت و تو هیچ حرکتی از خودت نشان ندادی . از مقیمی و شجاعی یاد بگیر .
دوست قديمي شما 2 تير 1389
جناب آقاي ابراهيمي خوب نيست آخرت خودتان را فداي خواسته هاي شخصي آقاي مقيمي (و نه دكتر مقيمي از نوع دكتراي كرداني) در شهر نكا بكنيد.اون دنيا بايد جواب خون شهدا را بدهيد.مشخص شد شما براي معاون سياسي بچه هستيد
نا شناس 3 تير 1389
فکر می کنم اگر آقای ابراهیمی یک عطسه نیز بکند در رسانه ها صدای ان به گوش خواهد رسید بس کنید نشان دادن این چهره تکراری را . دل زدگی می آورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.824 seconds.